2013/03/12

Min helg

Hej svejs :)
Idag är jag ledig, som varje tisdag..riktigt skönt är de och så hinner man ta ikapp sånna grejer man hamnt efter med eller bara behöver ta tag i. Så nu sitter jag och pluggar lite, halveffektivt men eftersom ja har hela dagen på mig så gör det inget! Sov också länge idag, för länge, vaknade vid 1..å ja märker att ja istället bara får huvudvärk och blir seg om ja sover så länge så får komma ihåg att ställa klockan nästa gång, haha. Annars så kom ja hem igår natt från Hong Kong där jag varit hela helgen med Pappa, bella och kerstin. Vi sprang mest runt och shoppa hela tiden eftersom ja redan sett mesta av seightseeingen där, å de skulle ändå stanna ett par dagar längre än mej och göra dem då. I söndags tex så var vi i Kina, staden som ligger bredvid Hong Kong, där spenderade vi cirka 10timmar på ett shoppingvaruhus..och de var lätt att fördriva tiden där kan ja säga. Om vi skulle hunnit kolla igenom allt så hade vi behövt minst 5 timmar till. Men ja fick shoppat massa iallafall så för mig räckte det ändå :)

Några av fynden jag gjorde i Shenzen, staden bredvid honkong..den lilla fake "apple" MP3 spelaren betalade jag  90kr för, och då ingick ett usb minne som jag köpte till. Behöver en mindre när jag tränar tänkte jag, och igår testa jag den..och den funka! Kap! :)

Förlåt om jag läskar er..haha. Men de här beställde och fick jag igår, maten ser inte alltid ut som på bilderna här kan ja säga. Kolla köttet, det var endast ben och fett bitar..jag åt endast riset kan ja säga, men de mätta också..även om de kanske inte är världens nyttigast att bara äta ris!

Mums?

Under rasten igår så gick jag och Diamond till en park och solade lite medans vi kolla på alla tusen guldfiskar och sköldpaddor som simma runt i vattnet..

Ser ni vilka de är på bilden? Haha i Hong Kong kollade vi in en turistattraktion, och  på de turistbilder man kunde ta framför alla skyskrapor så hade de photoshoppat in Blondinbella i en av bilderna..

Inga kommentarer: