2013/03/07

Trött

Haha ja de kan man lugnt säga att jag varit de senaste dagarna, sjukt trött! Idag kunde ja dock knappt hålla uppe ögonen efter att jag och Hanna ätit lunch..vi hade fortfarande nån halvtimma kvar på rasten så vi gick och satte oss i en park eftersom de var/är jättehärligt soligt väder! Dröjde dock inte länge innan ja somnade på parkbänken..mitt bland allt folk, haha de hade ja aaaaldrig gjort annars men ja kände mig helt död. Skönt var de iallafall, Hanna hade tydligen tagit kort på mig när ja somna till..vet inte hur många "ja sover" bilder ja har på datorn som folk tagit haha. Verkligen inte fin någonstans haha men de ser lite kul ut så ni får se ändå, å sen får ja bara läskas lite med efterrätten vi tog efter lunchen idag, pannkakor med grädde,glass och jordgubbar..mhmmmm!! :)


1 kommentar:

Anonym sa...

Plutte men den slår inte fimstärnesovandeposen;)