2013/03/17

Söndag

Hej!
Denna veckan har vart ganska stressig med, därför ja inte bloggat. Men nu har ja lite tid iallafall :) Hade en presentation i veckan, o vad jag än gör och hur duktig jag än försöker vara så blir det aaaalltid något fel asså haha, men denna gång gjorde de inget iallafall. Vi skulle ha en presentation i torsdags, och kvällen innan sitter jag och förbereder både powerpoint och vad jag ska säga..när ja kommer till skolan så upptäcker jag 5min innan skolan börjar att jag har skickat heeeelt fel dokument till min mail, alltså både powerpointen och de skrivna var gamla versioner. Försöker i panik ringa hem och se om någon kan logga in på datorn å skicka, men de var inte hemma längre..blir hur stressad som helst men fixar ihop powerpointen rekordsnabbt och sen så tänker jag att jag bara får "freestyla" som alla andra gör hela tiden, som ja aldrig vågat mig på haha. Men, de gick faktiskt väldigt bra! Vet inte om de var för att ja "freestyla" elr bara mindes de mesta utantill, men de här var nog den bästa presentation ja gjort sen ja kom hit .SÅ de var bra iallfall! Ligger lite efter med bilder å sådär så vill ta de i olika inlägg, börjar här med ett par, kanske inte de roligaste, men ändå, parkbilder från häromdagen när ja o jaana gick till en park här i närheten.
En av byggnaderna i bakgrunden är den vi bor i..







En pippi fågel var där också!


Inga kommentarer: