2012/12/22

Godmorgon!

Sitter å halvkollar på polarexpressen, såg den för bara några veckor sedan men den är ändå mysig att ha på lite i bakgrunden! Vaknade imorse av att de snöade ute, hoppas att de snöar på hela dagen och kanske lite imorgon tillochmed...så att de blir en vit jul! Bara två dagar kvar nu ju :D 
Idag har ja tänkt åka in till stan och förhoppningsvis införskaffa de sista julklapparna..även om ja alltid börja kolla i god tid så kan jag aldrig bestämma mej och faktiskt köpa i god tid. Så först ska jag möta upp papp och kolla lite presenter till mormor och farmor, och därefter ska ja träffa Bella (t) å gå på stan en stund- måste hitta något till mamma då efter jag senare på kvällen ska hem till mormor eftersom mamma å torsten är där nu. Sover nog över där med! Men innan dess ska vi ett par stycken äta middag i stan, blir kul å ses igen å skvallra ikapp :) 

Sååå himla himla skönt å vara hemma igen och inte ha tuuusen grejer i huvudet att tänka på..lite grejer e ju fortfarande kvar men känns inget jobbigt! Som en tidig julklapp fick jag också reda på att jag fick högsta betyg på sista tenta (den vi skrev i torsdags, snabba ryck med rättningen), sjukt gött att få reda på de! :)

Kommer antagligen inte ha tid att skriva något mer innan jul....sååååå; God Jul på er, hoppas ni får en mysig och vit jul med massa julgott! 

Såhär kan de så ut på våra julafton(ar?)...fint haha, tror denna e 3-4 år gammal...som tur e ;)

Inga kommentarer: