2012/12/26

Tomten kom

Hej!
Hoppas ni är mätta och glada efter all julmat! Jag är jättenöjd men kan allt få i mej liite mer julskinka och julmust ;) Idag har jag verkligen haft en slödag...vi var ute igår och kom hem sent, sen skulle ja å nora på stan  i förmiddags så fick bara sovit 4 timmar..så tycker ja hade bra anledning att bara slöa på soffan heeeela långa dagen.  Behövde de tror ja! Hann också med att läsa lite ur en kina-bok..bra om jag är lite förberedd tänkte jag. Allt är jättebra annars men börjar redan stressa upp mig och räkna ner dagarna till då jag åker...2 veckor kändes så länge att vara hemma men nu är de ju bara en vecka kvar. Får knö in så mycket som möjligt och träffa så många som möjligt under sista dagarna!

Julafton var annars lika bra och mysig som vanligt! Bra med småkusiner för då får de alltid roliga presenter som man kan leka med...i år var det blandannat ett dansspel som ja höll på å dö när jag gjorde, dansade till one direction och kunde inte riktigt hålla takten..haha. Sen var vi ute och byggde en iglo och åkte stjärtlapp också! Avslutade kvällen lite halvsovandes allihoppa framför en film :). Här kommer lite christmas-pics iaf!
Fick ta tusen bilder, alla blev heelt miffo men den här blev hyffsat okej iaf haha


Juuuulkatten

Mjau


Inga kommentarer: