2012/10/01

Nighty night

Heeeej hopp!
Nu är jag riktigt trött så tänkte gå och lägga mig när som helst..vi var ute igår och eftersom ja känner att jag e aaaningen efter med tenta-plugget så fick ja ställa klockan på halv tio imorse. Lite trött då men de gick bra att komma upp ändå, tröttheten har istället smygit sig på nu på kvällen..Först satt vi på biblioteket med grupparbete i ett par timmar och sen hem en snabbis, äta klyschiga studentlunchen nudlar, plugga en snabbis och därefter åkte vi hem till min utbytesstudent (min? haha men hon jag är mentor till iallafall) där hennes kompis också var, så jag nora ilknur mareike och maeike gjorde och åt paj tillsammans. De var tydligen en fransk paj men spenat,lök,champinjoner och annat smått å gott i. Jag e inne i världens sopp och paj period nu så de passa perfekt, hade kunnat äta soppa till lunch och paj till middag varje dag hela livet..känns de som nu! Men lär ju tröttnat om jag gjort det haha. Iallfall så hade jag och nora med oss en kladdkaka som vi lite snabbt la ner vår själ på och bakade,typ, så den åt vi medans vi alla satt och mös framför Love actually! Längtar till jul nu lite faktiskt..heh..

Nuuuuu orkar jag inte vara vaken längre, sängen ser lite för lockande ut..men vi hörs! Nattinatt! :)

Älskar denna bilden, tycker den är så gullig! haha

Inga kommentarer: