2012/10/05

Friday

Heeej!
Vart lite dåligt bloggande senaste dagarna men de är för att de har varit så himla stressigt med skolan. I onsdags hade vi första tentan för denna terminen och på torsdag var de arbets-inlämning. Tentan gick inte så bra men de förväntade jag mig nästan, men man vet ju aldrig, kanske lyckas skrapa ihop tillräckligt mkt poäng så jag iallafall klarar tentan..hade blivit överlycklig då! Idag är de fredag, har en föreläsning om ca en timma å tre timmar senare så är det heeeelg! :) Sjukt skönt! Idag är de förresten mindre än en vecka, 6 dagar för å vara exakt ;), tills jag och jenny ska se Henrik fexeus! Ska bli så himla kul!! (inte alls mega höga förväntningar) Nu borde jag iallfall börja fixa mej, ska återvinna påväg till skolan också...sånt man slapp då man borde hemma men nu blir man tvungen, hah närå inte såå jobbigt men de blir ändå att man skjuter upp det hela tiden..

Vi hörs!

Inga kommentarer: