2012/09/29

Moorgon!

Godmorgoon, inatt hade jag en så psyko dröm igen.."vaknade" (låg snarare och var halvvaken tror jag..) och helt plötsligt får jag syn på ett flygande skärp ovanför mej, ungefär som om den hade en propeller ovanpå..glittrade gjorde den också minns jag. Blev jätterädd (nu i efterhand fattar jag inte riktigt varför..vad kan ett skärp göra liksom? Haha) så fick i vanlig takt springa in till noras rum..hon sa att jag skulle gå tillbaka och kolla så de gjorde jag, tände lampan, såg ingenting och la mej och somna bums igen. Så himla skumma grejer ja drömmer/ser alltså! :P Vaknade sen vid 8 idag och låg halvvaken fram till tio så jag bestämde mej för att gå upp..snart tänkte jag sticka in till stan, köpte en klänning igår och jag är inte helt hundra på den så kan hända att jag lämnar tillbaka den. Vi får see! Ha en bra dag och kväll annars, senare ska vi hem till några spanjorer på fajita middag och senare ska vi ut på palace, blir nog skoj :)

P.s Låter inte som att vi har tenta redan nästa vecka, meeen jag ska faktiskt hinna med och plugga idag med..låter inte så kul att skriva det bara haha. Så inte bara skojsigheter! ;)


Inga kommentarer: