2012/08/21

Un monton de fotos, por favor

Hej!
Nu är jag hemma och har tid för lite bloggande! Idag var jag med mormor på loppis, sen åt vi på thai-ställe och därefter tog jag bussen hem..skulle jobba ett par timmar. Seeeen så mötte jag tea för en powerwalk och alldeles nyss satt jag bänkad framför Dallas OCH Svenska Hollywoodfruar, lite jobbigt att de gick samma tid men fick vara snabb med zappandet ;) Heeelt fast för Dallas nu haha, har hört mormor snackat om de ett tag men inte tyckt att de ser så himla spännande ut, men de e de faktiskt-drama drama drama. Haha.

Iallfall, Spanien. Ja vet inte riktigt vad jag ska säga men det var jättebra iallfall, så himla skönt att komma iväg en vecka, till värme, ljummet vatten (nog aldrig badat i så varmt havs-vatten) och spanska tapas. Mums. Här kommer lite bilder så får ni ta en titt själva, vi bodde i Pinomar- fanns en låååång strand ca tio minuter gående från de huset/lägenheten vi bodde i, på den stranden var de baaaara spanjorer..lite härligt (och väldigt livat haha), om vi bara tog bilen 10 minuter till torrevieja så fanns de svenskar ÖVERALLT, så var faktiskt skönt att vi inte bodde mitt i turist-stimmet utan en bit utanför Alicante och torrevieja!















Inga kommentarer: