2012/08/20

HOLA

Jag lyckades inte passera mataffären, nej. Haha, såhär en vecka senare om ni undrade! Nuuuu är jag hemkommen iallafall från mitt tredje hem. Espana :) Känns verkligen som man kmer hem när man kommer dit, har haft det jättebra verkligen..vädret går inte att klaga på förutom sista dagen då jag hade planerat att ha en riktig stekar-dag..de ville dock inte vädret utan de var molnigt mest hela dagen. Meeen nu kanske ja slipper flagna alltför mycket bara för det! Snart ska jag ta bussen in till stan, har jätte mycket spring i bena..vilket jag också haft hela veckan i Spanien, när alla ville sova siesta så ville jag ut å göra något hela tiden! Men berättar och visar mer bilder från spanien en annan dag, måste rusa till bussen nu..ska träffa Nora och Lena! Kul kul :)

Hoppas ni haft de bra här hemma med, Adiooos

Inga kommentarer: