2012/08/23

?

Hej å hå,
Dags för ett litet inlägg igen va! Här lunkar de på iallafall, förbereder mej lite smått inför att åka tillbaka till Kalmar på måndag. Men först blir de ett par jobbpass i receptionen till..känner inte helt att jag fått kläm på de så är rätt osäker fortfarande, men de kommer väll! Idag skulle ja egentligen träffat Domme och Nora på dagen men nu vet jag inte hur de blir, hoppas komma iväg nånstans iallafall, blir så tråkigt annars. Btw, en sjuk grej är att jag börjat flagna på axlarna..låter inte så sjukt eller? Meeen de är de för axlarna var seriöst det ändå stället på hela kroppen som jag skyddade heeeeeela tiden. Brukar annars bränna mej så lätt där så tänkte att de är lika bra att jag inte solar dem alls. Men nu flagnar ja som vanligt haha, va var de för vits då liksom. Föra köra helkropps skrubb nån dag innan skolan börjar så jag kommer tillbaka vit och blek..Skojsigt. Annars har de inte hänt så värst mycket, man känner verkligen att de börjar bli höst ute- men jag är inte depp för då kan jag använda min nya röda "skinn"-jacka, så himla himla glad! Hittade den i spanien, biiilligt..har ju viljat ha en i flera år å nu äntligen hitta jag den!

Men ska börja fixa mig nu så ha de så braa!

Inga kommentarer: