2012/07/22

Sommardag!



Hejhej hej! gissa vart jag är?? I kalmarito :) Kom hit igår kväll och ska stanna till onsdag. Framförallt för att möta upp mamma å torsten och segla (igen:P) å kanske ta en tripp till öland, men även för å träffa jenny igen!  Hon är ju här över sommaren eftersom hon sommarjobbar på öland..inte kul att hon va myckeeee brunare än mig!! Iallafall så kom hon hit igår, vi fixa iordning oss tillsammans och sen satte vi oss på larmtorget..dock inte på en uteservering som vi ville eftersom de var helt fullt där ute då vi kom, efter ett tag stack vi också till vallen där vi hängde en liten stund..gick hem runt 2, sjukt trötta båda två haha :) Jenny sov över inatt så imorse vakna vi av att de var sooooooool och helt blå himmel, skyndade oss ner till playan och låg å stekte ett litet tag, bada å åt glass. Dock blev de helt molnigt efter ett tag så då pös vi igen, btw ingigde min nya bikini idag..asså....den illrosa färgen färgade av sig på mina shorts (som jag använt 1 gång), på min filt, på min tshirt, på jenny handduk och nu tillsist på en klänning jag bytte till. Haha sääämst. Jo just de, den färga av sig på min kropp med. Fint. Nu tänkte jag snart cykla till ica, tror jag ska göra paj till mamma å dem ikväll. Typ de ändå jag kan göra haha så de får de bli. Hörs en annan dag!

Btw så trodde nora lägenehten skulle va full av spindlar, kan glatt säga att jag inte sett en enda spindel i lägenheten..(bara utanför i trappsvalen), och cyklarna har ja inte vågat checka än..


Inga kommentarer: