2012/07/25

Hem till Göteborg idag igen

Halo!
En liten update här innan jag kommer hem till stuugan igen. Sov sista natten här i lägenheten, mamma å torsten skulle segla vidare till Öland tidigt imorse så tyckte det var bättre att sova här..få lite sovmorgon hehe.  Annars grillade vi igår, dock inte med vår fina lilla rosa minigrill utan grannen var schysst å låna ut hans då han var klar. Sen lekte vi lite pensionärer och körde boul, JAG VANN wihooo ..DE gilla inte mamma haha. På dagen solade vi, vilket syns idag- ääääntligen lite brun!! Skitbra väder idag med så funderar att lägga mej en sväng ute å sola innan jag går bort mot tåget. Går först klockan 12. Annars så blev jag bombaderad av äckligaste spindeln igår, var helt darrig resten av kvällen, gick igenom trappsvalen här..sen känner jag någon slags tråd, typ spindelväv, men viffdade bara bort det. Helt plötsligt skriker mamma samtidigt som hon gapskrattar att jag har en spindel krypandes på ryggen..inte en liten en utan en klassisk ängö-spindel som är stooor å tjock. Skitäckligt!!! De e nog vad jag gillar minst med Kalmar..

Vi hörs när jag e hemma igen, har lite bilder att lägga upp :)


Inga kommentarer: