2012/07/25

Pics

Hej igen!
Nu är jag hemma, har varit sommarens varmaste idag ..eller de måste de ha varit. Så varmt att jag och tea tog ett dopp vid 7 tiden, utan att frysa..eller okej pytte då man precis hoppat i men sen var de sköönt, låg i ett tag å simma runt. Nu tänkte jag alldeles strax lägga mig ,ska upp tempranito imorgon för att jobba. Ska jobba tors,fre,lör och söndag så blir inte mycket helg..men vart ledig så många dagar nu i Kalmar så de är lugnt! :) Var förresten jättekul att komma tillbaka till Kalmar igen..har mest sovit i mamma å torsten båt som jag sa så har känt mej lite som en turist. Kul att de var mer tyskar å holländare än svenskar i båthamnen. Här är lite pics iaf!
Som sagt..många tyskar i hamnen.

Pausade på Ben & jerrys med en go glass!

Gick även till den nya restaurangen Stars and Stripes i Kalmar, var skitgod mat så dit får vi gå snart igen! :)

Myspys i båten på kvällen..(och rabble spelande i vanlig ordning:P)

Ett par ben..och en matta, ny till köket! :) Tror nora kommer gilla den för den är fääärgglad å  luddar inte haha..

Inga kommentarer: