2012/06/10

Jobbaa

Hola!
Nu har jag inte bloggat på ett par dagar, har jobbat morgon 2 dagar i rad och jag är dööööd när jag kommer hem..går som en zoombie och somnar som en sten i sängen, kommer liksom inte upp. Haha man tycker att man borde vara van med tidiga morgonar när man pluggar men vi har ju oftast börjat lite senare..får vänja mig bara! Idag skämde jag förresten ut mig grovt mycket..så skämmigt. Jag har då ALDRIG kokat kaffe i hela mitt liv, och grejer som jag aldrig gjort kan jag vara helt blond med. Så, idag så ber the boss mig att fixa kaffe..hon visar mig kaffemaskinen och hur jag ska mäta. Eftersom jag bara ser själva "kaffe-kannan" så frågar jag om jag verkligen ska hälla allt där i (alltså vatten+ kaffepulver), jo svarar hon. (antagligen förstod hon inte vad ja mena) Några minuter efter har jag gjort precis de, hällt i vatten och kaffe i den kaffekannan (haha vad heter de egentligen??) Å the boss bara kollar på mig och frågar vad jag gjort. Man hörde det inte man ja kan säga att hon sucka högt inombords. Men ja sa faktiskt att jag aldriig kokat kaffe men hon trodde väll inte på mig förrän efter. Smiiidigt alicia! Nu har jag återhämtat mig haha, har precis tagit en siesta, vilket jag var tvungen att göra igår med efter jobbet, å nu e ja hyffsat pigg igen. De öser regn ute så har inte lust att gå ut, kul väder. Imorgon jobbar jag med men senare på dagen så de blir skönt!

PS, Myntet kommer komma hem till Island, berätta om geocaching för en tjej på jobbet idag och hennes kompis skulle till Island om några veckor så han skulle ta med myntet dit..haha asbra!

1 kommentar:

Norish sa...

Hahahahhahahahahah dör på dig!!!