2012/06/11

Monday

Har precis sett en av de sorgligaste filmerna någonsin (tack bella för den!! :P) Under the Hawthorn three heter den, en koreansk film tror ja..eftersom Bella tanka över den! Den var ändå väldigt fin så om ni känner er lite okänslosamma någon dag så kan ni kolla på den, lovar er att ni inte kommer vara det efteråt. Jaaah, så jag sitter å kollar på film medans alla kollar EM haha..hade faktiskt glömt att Sverige spela idag men pappa påminnde mej då han är inne i stan nu å ser på matchen. Jobbade tidigare idag och nu är jag ledig 2 dagar, ska bli asskönt faktiskt :) Eftersom ja inte vart iväg på något spec så har jag inte heller haft med kameran..så skippar bilder ett litet tag tills de finns något kul att lägga up! Hope its vale ;)

Btw, nu när jag börjat jobba tycker man att jag borde ha stenkoll på vilken dag och datum de är men har nog aldrig varit såhär lost..vet aldrig vilken veckodag det är längre och datum e ja helt kokko med. Inte så bra när jag jobbar i receptionen..

2 kommentarer:

Bella sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Bella sa...

Haha Kinesisk film är de! Jag grina hur mkt som helst när ja såg den :p