2012/06/07

...........

Ciao!
Bestämde att jag idag skulle ha världens slappis dag, och det kan ja utan att överdriva säga att jag veeeerkligen har haft. Så slapp så jag aldrig mer i mitt liv vill ha de så slappt igen haha. Inte satt en fot utanför dörren så nu är jag sjukt rastlös och kommer antagligen inte kunna somna ikväll, väntar också på huvudvärken från för mkt datasittande. För att ta död på tiden så sitter jag nu och försöker lära mej katonesiska (någon form av kinesiska) haha..har nääästan lärt mig och säga veckodagarna ;) Nä men sjukt tråkig dag, ser verkligen inte det sköna i de så nu gäller det att jag lyckas hitta på grejer varje dag de kommande 60 (elr nått) dagarna på sommaren..även om jag jobbar så är det endast 4h åt gången så hela dagen blir ju typ ledig. Om solen och värmen bara kommer så kan ja ju lägga mig och steka utanför..
Imon ska ja in till the city å käka sushi, känns som morgondagen redan är mkt bättre än idag..jag har längtat ihjäääääl mej efter sushi så nu ska de ätas!
Jag och Hyeyoung med våra hemmalagade sushibitar i vintras! :)

Inga kommentarer: