2012/06/07

Geocaching

Hej på eeeeeeer :)

Hoppas ni mår bra, de gör jaaag! (som vanligt ungefär men mår extra bra idag haha). Fick nämligen reda på att jag kommer att jobba på en mässa i TYSKLAND i slutet av denna månaden, ja döööööööör så kul de ska bli...aldrig varit i Tyskland heller så ska verkligen bli skitkul, känns för bra för å va sant typ så bara väntar på att de ska komma något som gör att ja inte kan åka...men nej, ja SKA åka! Tea gick nyss hem, vi har sett skräckis (världens b film) och letat geocaching...ni som inte vet vad de är, visste de nämligen inte själv förräns igår, kolla upp de genast. Världens roligaste grej, hade älskat de om ja visste om de när ja va liten med. Iaf så berätta mina kusiner de för mig igår, så vi var ute i skogen i flera timmar å leta "skatter" haha å hittade faktiskt två av dem. Idag så gick jag ut med tea istället, och vi hittade faktiskt en..tog med ett mynt från lådan som ja ska lägga i en annan låda om ja hittar, meningen är att den ska komma till Island. HELT BEROENDEFRAMKALLANDE haah. Älskar sånt där! (btw, som ni ser på bilden så har ja bytt rum..numera sover jag i bellas gamla, redan gjort mej hemmastadd med kläder å allt :)




Inga kommentarer: