2011/01/26

Svammel

tjatjaa! hur står de till?
jag har varit hemma drygt en timma och redan lyckats få i mig två räkmackor, en apelsin och en kokosbollar. dock är inte sötsuget stoppat utan det får nog bli en nummer 2 kokosboll snart. Jag är så sjukt dålig på att vara hemma tidigt, jag gör verkligen inget bra eller nyttigt. Även om jag ska plugga, så kollar jag på tv, även om jag är mätt, så går jag i kylskåpet stup i kvarten. Neesh, påminn mig att komma hem lite senare, typ träna efter skolan lite oftare! Aaannars är det väll bra, allting flyter. Fick reda på att jag får VG i Filosofi, det är bra. Imorgon ska jag jobba efter skolan, det är bra. Även om jag egentligen inte har lust, haha...jag jobbar typ aldrig, några gånger i månaden och jag tycker alltid att jobbet tajmas in dem dagarna som jag veeerkligen inte vill, lr så vill jag typ aldrig..vet inte. Man kan ju undra hur det ska gå när man har jobb från 8-5 varje dag isåfall.
Jag har förresten nääästan helt bestämt mig för vad jag ska plugga på universitet (vilket universitet??), Turism och Service. Det får det bli tror jag! :)

Inga kommentarer: