2011/01/29

Gott

Hej svejs!
Huur bra som helst, pappa är påväg hem just nu- med en dansmatta i plåt! :) Hur najs. Vi är ägare av en Xbox nu för tiden också om jag glömt säga det, så snart kanske jag överger gymmet och börjar träna hemma på dansmattan ist, lite roligare! Vad har hänt sedan jag sist skrev då....i torsdags så var jag på tjejmiddag- var trevligt och asgod mat så jag kom hem lite för sent för att gå upp kl 6 morgon därpå, mindre kul. Igår var jag supertrött hela dagen, hade endast 1 lektion på morgonen, sen tränade jag och åkte hem till mormor. Där åt jag och sov, det var typ det jag gjorde, somnade i soffan å vaknade av att tea ringde. Så vi gick på stan en stund där på kvällskvisten för att kolla balklänningar, hittade ingen klockren som ma vill att den ska vara så provade faktiskt inte heller någon. Lite tråkigt:(
Ikväll är det tjemiddag igen, fast med några andra tjejjoor från klassen! Har precis duschat å ska snaaaart börja göra iordning mig, ska vara där sex och mölnlycke e lite krångligt att komma till så får väll åka om någon timma. Ha en trevlig kväll iaaaaaf!

Den enda bilden från tjejmiddagen i fredags då nästan alla är med på, ser jag ut som en gammaldags dam eller nått, haha ser jättetöntig ut men ah. Tror inte ni bryr er så ni som inte sett bilden får se den nu ;)

Inga kommentarer: