2011/01/25

Hej hej heeej!
Snorfia här fortfarande, men det börjar försvinna som tur är..sitter med marknadsföring just nu, det andra ekonomiämnet efter det andra, men så är det. Idag slutade vi tidigare, ca halv 1 eftersom min svenska-lärare icke kom. Skönt, firades med en kladdkaka på Paprika tsm med Nora. Kanske stamkunder där snart! Gott var det iallfall, senare gick vi runt på stan och kollad,nora handlade som vanligt massa grejer men jag gick mest med och letade efter en earcuff som ja så gärna vill ha nu. Nu ryter magen , väntar på pappa som tänkte göra thaikyckling m nudlar men funderar på att calla honom å höra om kebabpizza funkar med! Grymt sugen haha :) Löning idag också, några mer som har storshoppat antar jag. Å Snart är det febraruari, det går helt sjukt snabbt och jag gillar det inte. Men bättre det än tvärtom antar jag..
Idag bjuder jag icke-sa-nicke på några osammanhängande bilder, inga i huvudtaget faktiskt. Men hörs imorgon!

Inga kommentarer: