2011/01/24

Måndagsbio!

Godafternooon!:)
Har taget en liten siesta nu och är seg, vaknar förhoppningsvis till lite och sen ska jag gå på bio! Vad bion heter har jag ingen aning, pappa fråga om jag ville hänga med han,kerstin+barn på bio idag och varför inte gör vardagen liite roligare! Nejmen så tråkigt är det faktiskt inte, bara överdriver haha, idag har vi blandannat börjat med en vad jag tror blir en kul men framförallt lärorik (haha va de låter) kurs, Internationell Ekonomi. Låter säkert superduper tråkigt typ men idag hade vi första lektionen som sagt och jag tror im gonna like it, speciellt läraren som är lite sådär härligt käk och glad.
Jag antar att ni är vana vid det här laget med osammanhängande bilder, därför får ni en till. Från malaysiiiia, på nyår gjorde vi fiskspa och gullade med två hundar. Jag tycker att småhundar brukar vara sådär lite jobbigt pipiga och skälliga men vi träffade världens sötaste chichuaa, med en klänning! Aaaaaaaaaassöt, den kom på en gång och la sig i mitt knä. (=kär typ haha)

1 kommentar:

Lisette sa...

Alicia!! Bilder från Malaysia tack!:)