2011/01/14

I'm homeee

Hej på er, home sweet home! Kan berätta om Malaysia en annan dag då jag har bilder för nu har jag kamera bekymmer som vanligt ha ha. (egentligen e jag irreterad men försöker skratta bort det..) Såå! I onsdags kom vi iallfall hem efter en hyffsat lång resa, igår var det torsdag och jag träffade nora som hade vart söt å köpt godis till meejj:D Vi knalla lite på stan, hon köpte en kofta och jag köpte en kofta, finemang! Idag är det fredag å jag vill sooooova haha, e svintrött inte van att gå 2 dar i skolan irad ;) Man blir lite lat när man vart ledig 2 nästan 3 veckor hehe. Ikväll ska jag hem till Bella, ska möta hennes lilla inneboende, en korean som ska bo hos dem 6 veckor till, spännande´- måste prata engelska då vilket blir intressant. Annars sitter jag med projektarbete nu, kommer va ledig på fredagar from. 1 vecka framåt så har bestämt att jag ska jpbba med projektarbetet då så jag kommer någon vart, stått lite väll stilla ett tag nu. Annars e de stressigt, nästa vecka är jobbig men sen är de freeedom typ. Ute är de massa snö å jag vill åka puuulka! Menme, en annan dag haha...imorgon ska ja å nora på bio, tror jag, hoppas det går någon bra bara. Vi höörs bye bye byee

Inga kommentarer: