2011/01/04

Har e jaaaaag

Hejsan,, tanke att ett inlagg borde ja kunna gora..sa nu sitter jag har pa hotell-datorn i nagra plusgrader varmare i sverige o bloggar :) ska inte skriva sa langt jobbuigt att lasa utan de sista bokstaverna i alfabetet men men tankte bara skriva att allt e bra trots att vi lyckats tajma in regnperiod sa smaregn e de mest varje dag men sol mitt pa dagen sa man kan sola och bada! shoppat har vi gjort med, dock e malaysianerna valdigt ypper pytte sma sa kladerna passar inte sa koper mest sma grejer, men kul det med...har blandannat pimpat min ipod mest massa sma fejk-diamant stenar..spannande. Brunheten okar sakta men sakert, har faktiskt anvant solskydd varje dag forutom idag da jag mest legat i skuggan sa nu for jag nog borja pressa om jag ska bli lite brunn o fin. Klockan e halv 7 pa kvallen har nu och halv 12 hos er...inga e inne pa datorn sa kan inte chatta elr natt lite trakigt haha menmne . Snart ska vi pa restaurang, mumsig mat typ varje dag fast blir mest att jag ater nudlar med kyckling minst 1 gang om dan sa lar ju ma ratt illa pa de sen nar jag akt hem . Nu ska jag fixa till mig lite har, dvs deoderanta mig och borsta tanderan ,typ allt som kravs nar man e utomlands, skont. Hejda ses om en vecka ungefar ha de sa bra salange!!

Inga kommentarer: