2013/06/06

Nationaldagen!

Hallå...nu de senaste/sista dagarna så har vi försökt hinna med lite allt möjligt. I tisdags tog mina klasskompisar med mig upp till ett berg, mitt på dagen i stekande sol utan vatten. Smart alicia! Men de blev lite fina bilder där uppe och de var en fin utsikt över hela Macao! På kvällen så kom ett par andra klasskompisar över så jag lagade lite mat igen och bjöd på. I onsdags, igår- så gick vi ut..sista ladies night! Idag har jag varit ute och köpt lite små presenter..nu ligger jag i soffan och tänkte börja kolla på Gossip girl igen. Jag följde ju de jättenogrannt till säsong 3 men sen blev de en lååång paus, tror att ja tröttna lite på att hålla på å vänta på nästa avsnitt hela tiden. Men nu har ja tid ikväll så tänkte försöka kolla ikapp lite..e dock lat och hoppar över säsong 4 så hoppas ja hänger med lite i säsong 5 istället!

Åker om 2 dagar!!! Sjukt skumt men de ska bli så himla skönt faktiskt, nu längtar jag :)





Inga kommentarer: