2013/06/08

Hejdå, Macao!

Hej,
Nu är det inte många timmar kvar tills jag sitter på flygplanet, bort från Hong kong och Macao och sen till Turkiet- och tillsist Sverige! Har ett par timmar att döda nu på dagen..allt är färdigpackat, jag har vinkat hejdå till Jaana och städat lite i lägenheten. Om ungefär 3 timmar får jag börja dra mig mot färjan..hoppas de inte blir något strul! Men nu är jag ändå redo att åka, jag lär definitivt längta tillbaka efter några veckor/dagar? hemma men just nu så känns det bara bra att komma hem, hem till svensk sommar! :)

Igår kväll hade vi en sista middag på ett av våra favorit-ställen, Vegetariska farmen. Det är en restaurang med endast vegetarisk mat..och tydligen går kineserna dit efter en begravning. Men inte vi! De har hur mycket gott som helst så vaknade upp imorse, fortfarande i mat-koma haha..Avslutade kvällen borta vid Macao-tornet, världens högsta boungy-jump punkt. Promenerade en sväng och sen satt vi med en glass och kollade ut över Macao, var helt ljummet och perfekt temperatur för att sitta ute igår kväll så de var jätteskönt! :) Även om jag vet att de flesta som läser denna bloggen antagligen inte kommer befinna sig i Göteborg,Sverige när jag kommer hem..så hoppas jag vi ses där hemma snart ändå!! :) Jag är träffa-Sverige-kompisar-sjuk så bara hör av er :)



Inga kommentarer: