2013/06/27

Ååå hej igen!

HEJ på er!
Såg att jag hade skrivit att det är måndag i tidigare inlägget och tänkte att de kanske är dags att göra ett inlägg igen..e ju ändå torsdag idag. Sen såg jag datumet, herregud haha. Så dålig på att skriva har ja nog inte varit på länge! men ja har lite glömt av de, har jobbat vissa dagar, firat midsommar, hälsat på mormor, träffat kompisar å lite sånt. Nu ska jag strax iväg till jobbet igen, runt 40 danskar som ska checka in idag...wish me luck! Annars så är allt bra, sommaren har väll inte riktigt kommit till Göteborg än för att stanna men jag väntar..sålänge kollar ja runt på rean i stan å shoppar lite smått å gott ;-) Igår köpte jag blandannat ett par nya gummiskor som jag ska kunna ha både på jobbet och vardags (300:-, kaap), en parfym (escada, har länge velat ha den men tyckt den var för dyr..men nu så!) och en fin, blommig blus :)

Nu ska ja iallafall dra på mig lite jobb-vänliga kläder (just nu ligger jag i en one-piece i soffan, så sköönt), men ja hör av mig om inte alltför lång tid igen. Promise! :)


Inga kommentarer: