2013/06/17

17e

Halloj!
Måndag och första jobb-passet idag. Vid 4 ska jag vara borta vid vandrarhemmet för att jobba i receptionen ett par timmar, e rätt nervös men försöker inbilla mig att jag är helt kolugn haha, känns som att de går bättre då..
I helgen har ja för de mesta vart med mormor och kusinerna! I fredags träffade ja tea, vi hade en tanke om att ta första doppet i sjön men de gick väll sådär..gick ner med handduk och bikini men handduken fick mer fungera som en filt istället. Brrrrr...blåser så sjukt mycket varje dag nu. Iallafall, i lördags så mötte jag upp Albin och mormor och gick på loppis. Hittade lite gott&blandat, därefter skulle vi gå hem..och de tog ju ett tag..hela tiden fanns de geocachar i närheten som Albin tyckte att vi inte bara kan gå förbi, haha. Sen blev de lite jordgubbstårta, studsmatta och "trixning" med sparkccykel..kan säga att ja kände mej som en 80-årig gumma. Huuuur rädd som helst, vågar banneme inte hoppa hejvilt med sparkcykel längre , nu när man e längre så känns de ju som flera meter till marken. Tant-alicia.

Aja, nu tänkte jag fxa något smått och äta..sen är de dags! ;-)


Inga kommentarer: