2013/05/16

Finals

Hej på er!
Ett par dagar sen sist, har varit sjukt stressad med plugg och då jag inte har plugget har jag inte orkat..denna veckan har det varit inlämning på två grupparbeten, i onsdags hade jag mitt första final exam och idag hade jag två stycken till. Jag är HELT slut asså. Missade tom. en av melodifestival delfinalerna igår, och det gör jag inte frivilligt haha..även om den sänds ca 3 på natten här borta. Men på lördag- då ska vi ha uppesittar-natt med Eurovision! Längtar! :) Får ladda upp med sjukt mycket onyttigheter för att hålla oss vakna hehe..

Imorgon har jag annars tänkt ta ett dag "off" från plugg, okej lite granna blir de säkert..men annars tänkte jag försöka släppa de för en dag. På måndag har jag nästa final (har 6 stycken sammanlagt) så kan ju inte ta ett alldeles för långt break från de..annars så har proven hittils (gjort 3st) varit svårare, eller mer kluriga, än vad jag trodde. Hade hört innan att de mest skulle vara multiply choices frågor och T/F, och det stämde..men trodde verkligen inte att de skulle vara så lurigt. Blev sjukt osäker på alla svar helt plötsligt så nu är jag tillochmed lite orolig för om jag ska klara dem eller inte..men jag försökte köra med magkänslan (även om ja i slutändan ändrade några av svaren vilka ja sen upptäckte var rätt från början..smart..) så vi hoppas de går bra! Annars blev ja sjukt glad idag, efter ett av proven som kändes sådär..tydligen hade en av mina klasskompisar stått kvar och pratat med läraren efter lektionen, och då hade han sagt att min engelska skrivning var bra och vad jag skrivit i min individuella rapport var väldigt bra så att han skulle ge ett högt betyg till mig för den. Sjukt glad! :)

Annars har de hänt lite allt möjligt, men alldeles för trött för och ta dag för dag haha, men nu ligger jag iallafall och försöker kolla ikapp Eurovsision delfinalen..Danmarks e faktiskt bra som alla säger!

Inga kommentarer: