2013/05/23

23 maj

Tjenixen
Känner mig i sommarlov-mood nu, idag gjorde jag mitt 5e prov och på måndag är mitt sista. SÅ GRYMT SKÖNT! Blir bara slappare och slappare nu med att plugga till varje plugg men de är tur att mitt svåraste var i början. Annars ligger ja i sängen, hade nyss en siesta och vaknade gråtandes..kom precis ihåg vad jag drömde, hade precis lämnat in mitt prov för cirka 1 timmesedan och så ringde plötsligt läraren upp mig och sa att jag var tvungen att komma tillbaka, hon förklarade att jag inte hade klarat mig (och ja som hade tyckt de här var mitt bästa prov), när jag gick ut från klassrummet så stod mina klasskamrater redo och kastade disktrasor (hahaha?) och vatten på mig..droppen blev de när en av dem sa att jag måste ta mig med mitt prov till en annan plats cirka en halvtimme bort på 2 minuter. Annars var jag körd. Hahah, de var bara tooo much i drömmen så jag vaknade helt blöt om kinderna..sjukt skönt när man kommer på att allt var bara en dröm. Men snacka om att jag är inne i plugget...annars e de förresten lite läskig att sova här nu .Inte bara för att de mest åskar och blixtar varenda natt och de är dövarmt i rummet, jag har också fått massa ovänner i rummet. Cirka 2dm från mitt huvud, på vägg och tak så upptäckte jag häromnatten massa små skaldjursliknande djur. Och de är fortfarande kvar..har dessutom börjat få lite små bett (skyllde på myggor i början men de är väll inte så hållbart längre eftersom ja inte sett en enda mygga här..) sså sjukt äckligt att veta att djuren kryper på mej medans ja sover..

Blöh. Haha, annars så är allt bra! ;)

Inga kommentarer: