2013/01/23

todaaay

Hej på er :)
Börjar lite kom in i skolsystemet här nu..som ja sa så älskar ja den ena läraren, han känns liksom "modern" och nytänkande och lite knäpp haha. Men ja gillar han! Sen hade jag en ny lärare idag..och han, ja han verkar riktigt sträng. Så får nog passa mej lite för honom :P Annars har ja haft en lång dag så e riktigt segt nu..ligger i sängen med datorn på min nya mysiga gos filt (får visa en annan dag) och tänkte typ läsa eller något. Haha tänkte försöka börja med det nu när jag e här, har så mycket håltimmarna å sånt ändåså som jag måste ta mig igenom. Ikväll ska vi iallfall ut första gången här i Macao, dock ändrade de åldersgränsen till 21 nu i november..å ja e ju inte riktigt det än..så ja hoppas vekrligen vi kommer in på något ställe ändå. Varje onsdag är det ladies night vilket innebär att alla tjejer kommer in gratis och får gratis drinkar. De har sina fördelar att vara tjej ;) Har iaf vart iväg och uppdaterat mitt sminkförråd (som ju försvann förra veckan), så nu har ja lite mer att fixa mej med. Fick även tag på en plattång igår (prova den idag kanske inte den bästa men värt 80kr iaf haha) så nu har ja hela kittet! :) Nu är ja ensam hemma också..inte varje dag som man e de så riktigt skönt, blev helt glad idag när jag ropa "heeeeelloooo?" när jag kom innanför dörren å ingen svara..haha å de e inte ofta ja uppskattar å vara själv hemma kan ja säga.

Här är lite bilder från idag, jag och Diamond (erkänn fint namn? hon e från usa!) gick på vår lunchrast till ett ställe som var jättefint, såg ut som de försökt bygga upp en liten bondgård med trädjur överallt..kom också mitt i en bröllopsplåting!






1 kommentar:

majs sa...

Vilka söta små djur:)