2012/10/10

Girls night out!

Heeeej svejs!
Nu är de verkligen höst i kalmar, när jag cyklade imorse höll ja på å frysa ihjäl om händerna..så fram med mössa,halsduk och vantar! (eller iaf vantar och halsduk, e lite dålig på att faktiskt använda mössorna ja köper..) Var iaf på vårdcentralen och sjukhuset imorse, skulle få mitt friskintyg påskrivet så jag kan skicka iväg de till Institute for tourism studies i Macau. Så nu e de gjort iaf, fick reda på att jag har lågt blodsocker..de trodde ni inte va, eller inte jag iaf haha..räknade med att jag skulle ha högt eftersom jag liksom gillar godis å sånt sött lite väl mkt..sökte på vad jag kunde göra föra att höja mitt blodsocker (har lite under normalt..) och en av rekommendationerna var, tro de eller ej, att äta mer salt godis. De kan jag klara av känner jag ;) Sen hade vi iallafall föreläsning och därefter åkte vi in till stan en sväng, fikade kladdkaka och kollade i lite butiker efter present till Noras kompis å mamma. Hon åker hem i helgen så får komma på massa grejer att göra nu hela tiden så att de inte ska bli ensamt! Har iaf tors-fre-lör planerad äsålänge så jag ska nog klara mig, haha :) Nu ska vi iaf iväg alldeles strax på "girls night out", en tjej har tagit tag och bjudit in massa utbytesstudenter och svenskar (tror vi e lite mer än 30) som ska äta på ett ställe, buffé...muuums. E jättehungrig nu med så längtar, men ni får ha en bra kväll! (Btw imorgon är de äntligen Henrik Fexeus show här i Kalmar!!)

Här är lite halvcharmiga bilder från skolan idag...bara för att ha någon bild att lägga ut haha.



Inga kommentarer: