2012/10/08

Fina grejjor

Tjohooooo
Är ruskigt rastlös så byter syssla ungefär varannan minut..nu finns de dock inget mer att göra i lägenheten så nu zappar jag mellan olika grejer på datorn..haha! Annars har dagen varit seg, blev på dåligt humör imorse eftersom de var lite strul med en grej..sen berättade lärarn i skolan att det måste vara någon slags strul-dag idag för hon hade hört massa grejer som hänt just idag. Tror de påverkade mig ääännu mer för då kände jag att allt var hopplöst, de var bara en såndär dag helt enkelt...haha, har också haft huvudvärk hela dagen så de hjälpte säkert till lite. Nu är jag iallfall på lite bättre humör ,men rastlös som sagt..har sjukt tråkigt så har laddat ner lite appar till mobilen och suttit och kollat lite inredningsbloggar på internet..hitta bla. de här två bilderna. Jag är nog inte så bra på att inreda så om jag hade fått välja så hade jag viljat designa ihop en lägenhet genom att bara sätta ihop ett antal bilder jag hittat...hade kanske inte blivit så mycket av mina egna ideér men de gör inget, fint hade de blivit iaf OCH mkt bättre än om jag försökt knåpa ihop allt själv!



Inga kommentarer: