2012/07/16

Shoppingloppiiing på allum

Heeey
E ledig idag och imorgon så de är skönt, kan man soooova hehe. Tänkte egentligen sett gothia invigningen ikväll men nu har ingen lust längre för att de e blåsigt å kallt. Tråkigt men skönt på ett sett, är trött så lägger mig nog tidigt ikväll istället! Annars har ja vart en sväng på allum med Bella, köpte inget speciellt bara små nödvändiga grejer.. Nu håller de på å fixar med en iphone till mig, har ju protesterat mot en sån läääänge haha men nu blir de en sån ändå, mest för att min egna mobil håller på och dampar sig. Å kom på att ja kan ladda ner massa roliga apps till den nu isåfall. ;)

Btw så skumt, såg contagion häromdan, tänkt se den lääänge men nu blev de äntligen av tsm med Bellis. (blir bellis på bloggen från och med nu, blir för förvirrat med två bella annars haha) Så bella är bellis och bella är bella. Iaf, har hela tiden trott att den handlar om ett virus som sprider sig genom telefoner, å därför lät den extra spännande. Såg filmen å bara satt å väntade på att de skulle komma på att viruset kom från telefonerna, men inget hände på heeeela filmen haha..folk pratade telefon hela tiden så man trodde ju de skulle komma när som helst men det var inget sånt. Ingenting virus samband med telefonerna i överhuvudtaget. Å kolla här på framsidan av filmen. Är inte de lite skumt? Man blir ju jättelurad, eller iaf jag..haha tyckte inte alls den var speciellt bra bara för det, telefonerna skulle ju va grejen. Aja falsk marknadsföring tycker jag ;)

Inga kommentarer: