2012/07/18

Filmer å sådär

Hallå..
Ska precis vara hurtig med Bella, powerwaaaalk! E dock inte å mkt power när jag går, kör på som vanligt men de låter bättre om jag kallar de powerwalk haha. Har nyss jobbat också, slutade tidigt idag så nu är klockan strax över 12 å jag har hela dagen kvar..tänkte nog baka kladdkaka sen iaf så ja har något (gott) å göra! Glömt att skriva om Spiderman jag såg i lördags, finns inte mkt att säga men den var BRAAA! Trodde den va en uppföljare på de andra men denna var som en helt ny film, en bättre film t.o.m. :) Igår såg jag "En plats i solen" med med Liza marklund, läste den boken när jag var nere i Spanien å den var lite kul eftersom den utspelar sig nere på costa del sol, vid plaza mayor, malaga, gibraltar, tanger å sådär. Så såg filmen igår, den var helt okej..minus att de inte filma något från fuengi dock, haha jaja. Nuuuuu kommer bellis så vi hörs!

Inga kommentarer: