2012/06/26

Ciao

Heeej
Sjukt bra väder idag, så jäkla gött! Har jobbat morgon idag och sen har jag legat och steeekt på altanen..man måste ju passa på. Igår kom yuyoung (en koreansk utbytesstudent) till  Gbg, hon skulle ta sitt flyg hem härifrån idag så hon sov över en natt hos oss. Tråkigt bara att jag jobbade båda dagarna så hann inte visa henne något..men jaja hon fick iallfall en dag med fint väder i Gbg, inte alla som får de ;) Ja å pappa försökte komma på något typiskt svenskt att äta igår men de endå vi kom på som kändes liite roligt var flygande jakob ,för de e svenskt va? haha..Hon fråga va de hette, "flying jakob" sa vi..lät inte de väldigt dumt på engelska haha, å vadå en flygande jakob? Aja, massa skumma namn. Tänkte iallafall säga att ja börjar färden mot deutschland imorgon, först blir det att åka till Ilknur i Eslöv en natt och sen på torsdag morgon så tar vi tåget till tyskland, luneburg. GÖTT! :) Har ingen aning om ja kommer ha internet när jag är där, ska ju jobba så ingen aning hur mycket fritid vi får över..men hoppas de blir några timmar iallfall så man kan kolla runt. ( å kanske shoppa något hehe..) Annars så kommer jag hem på måndag så då hörs vi då om inte innan!
Ilknur, Youngie hyeyoung å jag...


Inga kommentarer: