2012/04/28

Jobba jobba

Hallååååå Efter vi hade haft vår veckliga tre-rätters igår kväll (jag gjorde italiensk paj för första gången och den blev faktiskt goooood) så fick jag ett sms om att de behövde en ersättare i Växjö för att dela ut flyers, någon hade tydligen blivit sjuk...så imorse, klockan 9, så satte jag mig på tåget till Växjö...låter inte så kul att gå och dela ut flyers men de var de faktiskt, vi tog en liten fika mitt i och Växjö hade någonslags "fest" just idag så de var massa folk och grejer som hände. Så nu är jag tröött men känner mig lite nöjd för ja jobbat haha. Vår tre-rätters igår förresten, var så fint väder på kvällen så vi kunde faktiskt äta huvudrätten ute..Ilknurs satte spår kan man säga..hon hade någon slags bön/frö soppa så ni kan ju räkna ut hur magen mådde efter en stor portion av de+ en turkisk korv i som inte gjorde de bättre...men ALLTING var väldigt mumma iallfall, blev lite över till idag så vi kunde äta..skönt å slippa laga! Nu ikväll ska vi ha filmmys hos Emma, så vi cyklar nog strax bort. Hoppas ni får en kul kväll ni med! :) Btw..loppisarna har ju börjat köra igång nu när de blir varmare ute..såg att de har en imorgon här i Kalmar, vid Folkets park, ska fööörsöka locka med Nora på något sätt! Lägger upp mer bilder imorgon, hinner inte nu!

Inga kommentarer: