2012/04/27

Helg!

Hej på er :) Fredag och helg..lång helg dessutom eftersom det är Valborg på måndag, då vi tänkte köra på första doppet i havet. Hoppas på bra väder åtminstonde för tror inte att vi kan räkna med ljummet vatten direkt haha..Men änna på tiden att köra första doppet tycker jag, blir ju sent iår jämfört med andra år men de är ju för att "våren" inte riktigt var här än. Tror årstiden kommer hoppa till sommar direkt istället, jag som gillar våren mest.. Var ju förresten på shoppingtur igår, vi tajmade in shoppignen rätt bra eftersom de var 20-30% rabatt på nästan alla affärer i "Modecenter". Grymt! Fick med mig lite bra grejer iaf, ett par blåa byxor och en stickad tröja..å att devar bra köp vet ja eftersom jag har på mig båda två idag haha..om ja inte kan hålla mig med att använda något så är de oftast ett bra köp! Jo, köpte också en "baseball-tröj-aktig-grej" på hm..bra baströja :) Här ser ni lite av den stickade tröjan ja köpte igår..fint till sommarn tänkte jag.

Inga kommentarer: