2011/08/05

Hogar dulce hogar

Ett antal myggbett å fästingar senare så är jag hemma igen! Såhär länge (1 vecka) utan internet och tv har jag inte varit på fleeeeeera år..inte ens när ja e utomlands, då kan man ja alltid sno åt sig lite internet ;) Har iallall varit i Mariestad som jag sa, min mormors "lantställe" eller vad man ska kalla det. Har varit ute å cyklat till olika svampställen ca 5 timmar varje dag, å då får ni tänka på att det var typ varmaste veckan hittils..= dösvett alicia i långbrallor,stövlar och munkjacka eftersom jag inte ville bli biten av mygg eller festingar. Misslyckades ändåså med båda :P Haha, varvade iallfall allt med lite bad i sjön där vi gjorde hårinpackningar å ansiktsinpackningar för å fräscha upp oss liiite granna. Sen har jag även provat på att skjuta med luftgevär, var banneme riktiga hårda kulor (?) så var skitläskigt å skjuta..men träffade iallafall tavlan efter några skott. Weeiii.

Just nu ser jag å pappa Den där Mary, var såå länge sen jag såg den sist..lite fjantig men kul haha. Imorgon ska ja upp å gå på loppis på Heden med Bellis å hennes syra, var på loppisar i Mariestad så blev jättesugen på att börja gå på sånna igen.








Godnatt!

Inga kommentarer: