2011/07/28

Idag har jag..

Inte gjort så himla mycket, mötte upp thea å hennes kompis på stan då de skulle köpa lite presenter, det ända ja köpte var ett kuvert för att posta ett brev. precis det jag tänkte göra också och hållde mej till, braaa! Imorgon drar jag ut till landigaste och svampigaste landet- Mariestad. I några dagar stannar jag antagligen, imorgon ska vi till en stor utomhuspool tydligen å på lördag blir det loppis. Sjukt längesen jag var på en sådan så nu längtar jag ihjäl mej. Hoppas på maaaaassa fynd! ( Å nora, ja ska kolla efter söta färgglada,blommiga,prickiga glas å plåtburkar att pynta vår framtida place med) Hoppas ni får en great helg iallfall, å de lär vi väll få om vädret håller i sig. Äääääälskar det!


Här i lär det bli några dopp också!! (tror aldrig jag badat så mkt som jag gjort denna sommarn)

Inga kommentarer: