2011/08/25

Hejdå Göteborg!

Hej ni!
Fullt upp här hemma, har tagit en morgonrunda med tea, sen handtvättat, maskintvättat och packat lite. Känner mej duktig! Dock ser mitt golv väldigt tomt ut om man tänker på att detta är min packning/vardagsprylar..går runt å funderar ut vad mer jag kan behöva ha med mig men kommer banneme inte på mer grejer. Blir nog inga problem att få plats med detta i nya lägenheten iallafall! (har iof handdukar å sådär i tvätten just nu..) Köpte en finig dammsugare igår med, rosa, så nu kanske det blir liite kul å dammsuga?

Nu flyttar ju jag i imorgon, å jag antar att vi får klara oss utan internet ett litet tag då vi inte beställt det än..alltså blir det inte bloggupdate på flera dagar antar jag. Tar nog med datorn till universitetet kanske nästa vecka annars! Ha de så bra sålänge iallafall!

Inga kommentarer: