2011/08/24

2 dagar kvar till flytt!

Hahah..ringde nyss en från ett lotteri, jag svarade att jag heter alicia å lalala å då säger hon att hon söker stefan, å därefter " E det du?" Låter jag såååå manlig på rösten eller? Kul! Idag har jag iallfall varit hos mormor måååånga timmar, sydde ett par kuddeöverdrag till nya lägenheten å även grytlappar (haha) av tyget som fanns kvar. Kände som man var tillbaka i grundskolan på syslöjden igen! Ganska så fint blev de iallfall! Snart kommer thea hit, känner att jag inte får gjort någon packning av att vara själv eftersom det e trååååkigt så hon får hjälpa mej lite. Imorgon vet jag iallfall vad jag måste göra heeela dagen, jo, packa.

Hoppas ni får en roligare dag än mej imon iaf haha, hejhopp!!!

P.s Skickade in adressändring idag å känner mej lite nöjd? Rätt vuxet att göra det va? (inte för att ja vill vara vuxen men om man gör vissa "vuxna" saker ibland så känner man sig lite duktig..hah)

Inga kommentarer: