2011/06/18

Lördagsgott

Kände för å vara lite sådär överamibitös å köra på 2 inlägg på samma dag..har endå inget bättre för mej just nu. Ja å pappa har kollat på gamla videos från när vi var små hela kvällen, han har köpt nån grej så man ska föra in dem på datorn- kuuul haha sjukt å tänka att det är en själv man kollar på när man inte minns själv hur man tänkte. Annars har jag vräckt i mej sjukt mkt turkisk peppar, aj aj magen, å nu chips. Väntar på pappa ska komma hem så tar vi pricken, glass! Ser på tolken glömde ja nog att nämna..verkar bra- thriller ;) Hade liiite roligare förra lördagen då jag bella å kicki fick för oss att spela in en skräckfilm haha..å i min tråkighet och det nya nedladdade programmet picasso skicklighet så gjorde jag en liten bild på nåra av våra bloopers. Bella är bakom kameran får jag tillägga haha.

3 kommentarer:

kicki sa...

haha 100 bloopers och ingen färdig film. :P

Bella sa...

är den inte färdig än???? :O

Yo sa...

men tjejjoor, klart den e klar! ;) a masterpiece e va den e!