2011/05/13

Shoppiiloppiii

Åh va ja e glaaad ,ÄNTLIGEN har jag hittat och faktiskt köpt en bikini som passar mej, sjukt skönt. 50kr på hm också, de e bra! Ser lite tråkig ute kanske men den var fin me volangerna iaf tycker jag! Har iallfall vart på allum nån timma, när jag åkte därifrån så kom ja på att jag måste antingen gå i stan eller åka till allum igen för att köpa en present...joooooobbigt.
Nu ska vi grilla, mumsigt. ha en bra kväll :)
Förresten, såg nån ett inlägg om fotbollen i tisdagS? Skrev ett me de har bara försvunnit såg ja nu :S

Btw igen haah, stod poliser utanför skolan när jag kom imorse, undra varför men nu såg ja detta:
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.626047-stenkastning-vid-sd-besok

1 kommentar:

Anonym sa...

Den är fin ja men Du kunde väl köpt den i färg lr mänstrad åtmindstone chica!!:P