2011/05/15

Hej å håå

Hej!
Helgen har vart ganska perfekt å lagom, gjort lite blandat varje dag å sånt gillar jaag. I fredags vart jag hemma, grillade och såg på nån film som ja inte minns? I lördags åkte ja först till allum, därefter hjälpte jag pappa att så blommor å på kvällen gick jag ut tillsammans med Frida, natalie och hennes kompisar..hamnade på en Chalmers fest tillslut :) Idag har jag och Nora varit topmodels haha, nä inte riktigt kanske men hårmodellat elr vad man ska kalla det har vi. Var frisörer runt om i Sverige som var här i Göteborg för att lära sig om vårens frisyrtrender och därefter försöka efterlikna dessa- på oss! Nora blev a la natural tycker jag, lite mörkare i botten och ljusare mot topparna, blev fint så hoppas du blev nöööjd! På mej gjorde dem ungefär samma fast mörkare, jag ser nästan svarthårig längst upp u tycker jag vilket ja inte diggar jättemkt, men samtidigt tkte nora jag skulle ha den färgen i hela håret så ja vet inte haha. Iallfall väldigt mörkt brunt i botten å sen blir de ljusare ner mot topparna, de klippte även upp håret rätt mycket för att få bort tyngden, de gillade jag! :D Imorgon börjar jag halv 11 och har lektion i kanske halvtimma? Huuuuuur skönt, the end is clooooose..elr the new beginning kanske man ska säga! :)

Haha ser ut som en kille i pappas tröja..men ni ser iallfall färgen på håret litegranna! GODNATT

Inga kommentarer: