2011/04/21

Mini-påsk!

Heeej :)
Har precis kollat på Bolt med småkussinerna, försökte tvinga dem att se Anastasia men de gick inte..men bolt var faktiskt bra, superhunden! Nu sitter hela tjocka släkten, inte riktigt men ungefär, å ser på Sherlock holmes..å ja sitter med datorn å försöker uppdatera mej på facebook nyheter å bloggar haha. Inte mkt ledig tid när kusinerna är här ;) Idag har vi förresten gått å gått, hur mkt som helst..å fikat på sthlm's äldsta café, var gottgott. Gu vad jag gillar att skriva två ord på raken kom ja på sådär hah..Men iallfall, sen har vi ätit påsk-middag idag, å påsk-tårta, hur gott som helst var allting..lite sugen nu igen nästan hah. Vädret har vart perfekt hela dagen å känns helt mysko att typ sommaren kom så snabbt...

Imorgon åker mormor och kusinerna hem igen, så då e de jag , mamma å torsten kvar..vet inte vad vi ska hitta på men vet att jag måste plugga lite..kul...
Lite halvkul sådär e att på tåget hit så var Tobias (som har vart med i let's Dance) på samma tåg, precis bredvid mej ett tag...å igår när jag å mamma vandrade på stureplan så gick vi förbi bloggaren dessie, haha kändisspaning på högsta nivå!
Men godnatt på er, vi hörs! (sånna här bilder kan vi roa oss med att göra, jag andrea å albin)

Inga kommentarer: