2011/04/20

hej hej hej

Godmorgon från Stockholm!
Tog tåget igårkväll å kom fram runt 12 men nu så e jag här, ganska utvilad å klar för att gå på stan! Elr typ, jag å mamma åt nyss frukost men var så sega att vi la oss i sängen igen..såhär ligger jag nu med datorn i knäet! Vädret (okej alla pratar väder haha) är inte riiiiktigt lika bra som det varit i Göteborg igår å förrgår men det ser iallfall ut att vara varmt, fast molnigt. Nu är det bara det där med kläder, så jäkla svårt vad man ska ha på sig när de e lite mittemellan väder...men de löser sig! Är här fram till lördag å sen återvänder jag igen, kusinerna å mormor kmer upp senare idag så det blir fullt hus...ska fira "mini-påsk" imorgon hade vi tänkt. Ha en bra påsk med massa gott om jag inte uppdaterar innan dess!

Jo, ett av sthlm-missionen blir att försöka fixa min kamera som pajja för nån vecka sedan..ni lär märka om vi lyckas!

Inga kommentarer: