2011/03/28

London

Såja! Nu var måndagen avklaraaad, alltid segast dagen att gå upp tidigt på. Gick upp föör tidigt idag tom, hade ätit frukost, borsat tänderna osv och ja trodde att bussen gick om 20 minuter..då frågade pappa varför jag var uppe så tidigt..ringde fröken ur haha å då var faktiskt klockan bara 10 över 6 eller något, hade ställt om klockan för mkt tror jag haha...men bara gött de, kunde jag lägga mej igen!

Jaja London iallfall, var där tors-söndag! Vädret var aaaasbra verkligen fram till i lördags, då de var lite sämre ((dvs typ 10grader å molnigt), annars har de nästan vart sommarvärme, folk gick runt barbent å sådär! Vi har gått runt sjukt mycket, gått å gått , shoppat å fikat, shoppat å fikat. De e typ de vi gjort, skulle på musikal i fredags (Lejonkungen) men fanns inga biljetter kvar..gick på en stor bio i lördags istället. The adjustment bureau, huuur bra som helst var den! Å stolarna på biografen var leopardmönstrade, hah lite fräsigt...
Fotade me pappas jobbkamera men har ingen föra-in-till-datorn-sladd nu så fotade med min kamera (nya!) nåra av sakerna jag köpt, eller den stickade västen fick ja av Bella! Klänningen e dock liiiiite kort, får väll ha underkjol elr ngt sen:P


Inga kommentarer: