2011/03/30

Gränslös

Hejhopp.
Idag kan jag på riktigt säga att det är sista dagen jag jobbar med Projektarbetet, imorgon ska det vara klart och det hoppas jag att det blir också! Ska bli så GRYYYYMT skönt, kunna tänka på andra saker istället för att stressa upp sig för det.. Håller på å printar ut allt som e klart just nu...för å få en överblick av hur det kommer se ut.

De e skitljust ute fortfarande å idag har de varit ashärligt väder, okej att jag klaga men de var bara för att ja hade skinnjackan på mej å ja svettades haha...åhåh, var på stan igår- köpte ett par brallor men känner att ja kommer behöva få köpa lite somrigare kläder någon dag också! Nora gå på stan igen? Haha, å om du ändå läser detta så får du logga in på Scypeee!!
Såhär mkt har ja fått utskrivet och klart hittils..

2 kommentarer:

Kicki sa...

skit snygg layout ju :D

alicia sa...

haha snäll du e!! å va gla ja blir förresten att du kollar min blogg hah :D