2010/12/20

20 december!!!

Hade tänkt att först blogga imorgon pga lathet men nu blev jag sugen ändå att prata av mig lite. Idag vart sista skoldagen detta året- därefter åkte jag pulka med Bella, åt i bamba å far till rusta där vi mestadels köpte småpill ist för den egentliga tanken, julklappar. Imorgon ska ja dock till skolan igen, fast bara för avslutning - julfilm och sång i kyrkan! Efter det så är det avslutningsmiddag på Hard Rock med klassen å som avslut på dagen ska jag jobba lite...Blir nog bra dag ändå! Nu laddar batteriet på datorn ut så måste gå. Men så nu vet ni vad jag pysslar med även idag och imon :)
Förresten, bilden, vet inte om jag lagt ut den tidigare men Nora tog den när vi var påväg till Tanger-Afrika tidigt på morgonen. Jag somnade och solglasögonen jag hade ovanpå huvudet gled ner- vanligtvis har jag ju alltid dem på huvudet å ni kanske förstår varför ;) Tker iallfall bilden ser sjukt kul ut haha..

Inga kommentarer: